Τα ύψη των κτιρίων στα στενότερα σημεία των οδών δεν ξεπερνούν τους δύο ορόφους, με αποτέλεσμα οι σχέσεις μεταξύ αυτών να είναι αρμονικές. Σε αρκετά σημεία, τα κτίρια βρίσκονται σε κατώτερη στάθμη από αυτή του δρόμου, ενώ σε άλλα το ισόγειο βρίσκεται ακριβώς στην στάθμη που ακολουθεί εκείνος. Η εγκάρσια τομή δύο παράλληλων δρόμων συμβάλλει στην κατανόηση της υψομετρικής διαφοράς και δικαιολογεί τις προηγούμενες ασυνέχειες των όψεων κατά μήκος ενός δρόμου. Στην περιοχή της Μάνας, σε κάτοψη, η πλειονότητα των κτιρίων εμφανίζει "μέτωπο" στον δρόμο, ενώ υπάρχουν και αρκετά κενά μεταξύ των κτιρίων όπου υπάρχει ο μαντρότοιχος της όπισθεν αυλής ή κενό οικόπεδο. Στην περιοχή του Γαλατά, τα περισσότερα κτίρια βρίσκονται διάσπαρτα στον χώρο, με τους πεζόδρομους να συνδέουν τα κτίρια με το κύριο οδικό δίκτυο.