Η κύρια οδική αρτηρία είναι αρχικά ο κεντρικός αυτοκινητόδρομος και μετέπειτα άλλοι δρόμοι μικρότερης κλίμακας και κυκλοφορίας που βρίσκονται στο ανώτερο και κατώτερο τμήμα του οικισμού. Αυτοί οι δρόμοι χωρίζουν τον οικισμό σε υποενότητες, οι οποίες ενώνονται μέσω μικρότερων εγκάρσιων σκαλιών και δρόμων, που διατρέχουν όλο τον οικισμό. Ο κεντρικός καθώς και οι δευτερεύοντες δρόμοι κατά κύριο λόγο αναπτύσσονται παράλληλα στις τοπογραφικές καμπύλες και ακόμη ακολουθούν το σχήμα τους ανάλογα με το ανάγλυφο του εδάφους. Τα μικρότερα δρομάκια αναπτύσσονται πιο ελεύθερα και στα όρια των γειτονίων, ενώ συχνά παρουσιάζουν βαθμίδες όταν υπάρχει υψομετρική διαφορά. Γενικά, οι δρόμοι στους οποίους δεν διέρχονται οχήματα είναι στενοί οπότε όταν η δόμηση είναι πιο πυκνή. η στενότητα αυτή γίνεται αισθητή. Αυτό δεν συμβαίνει στα σημεία που η δόμηση είναι πιο αραιή.
Όσον αφορά την υλικότητα των δρόμων, παρατηρούμε πως διαφέρει ανάλογα με το μέγεθος και την κυκλοφορία του δρόμου. Έτσι, οι βασικοί δρόμοι οι οποίοι έχουν και την πιο έντονη κυκλοφορία είναι ασφαλτοστρωμένοι, ενώ οι δευτερεύουσες τοπικές οδοί είναι τσιμεντένιες. Τα δρομάκια είναι κατα κύριο λόγο πλακόστρωτα και παρατηρούνται περισσότερο στο δεξί τμήμα της περιοχής μελέτης μας (τμήμα γ2 - ανατολικό), ενώ τα χωμάτινα δρομάκια είναι ελάχιστα.