Το οδικό δίκτυο της Καρύταινας, ουσιαστικά ορίζεται από τον κύριο οδικό άξονα, την περιφερειακή οδό, από την οποία αναπτύσσονται τα επιμέρους δίκτυα που οδηγούν στις κατοικίες. Η περιφερειακή οδός εντάσσεται στο χώρο της Καρύταινας, με εκκίνηση το σχολείου του χωριού και συνεχίζει διασχίζοντας τα μεγάλα πλατώματα, τα αρχοντικά σπίτια και τη μεγάλη εκκλησία του χωριού, το ναό της Ευαγγελιστρίας. Οι υπόλοιποι δρόμοι αναπτύσσονται ανάλογα με τις υψομετρικές καμπύλες, γεγονός που γίνεται εύκολα αντιληπτό με τη χαρακτηριστική τομή του χωριού στα πιο ψηλά τμήματά του. Όσον αφορά τους δρόμους στο κέντρο του χωριού, δηλαδή στη μεριά κάτω από τον κεντρικό δρόμο, τα κτίρια είναι στο μέτωπο του δρόμου με πολύ μικρές αυλές (αν υπάρχουν), σε αντίθεση με τα υπόλοιπα κτίσματα στην πάνω πλευρά που δεν μπορούν να ναι μετωπικά καθώς τα ίδια και οι αυλές τους, προσαρμόζονται στο ιδιαίτερο σχήμα των δρόμων.
Κύριο δίκτυο θέτουμε τον κεντρικό άξονα, καθώς αποτελεί το μοναδικό τρόπο προσέγγισης του χωριού. Οι δευτερεύοντες οδικοί άξονες θεωρούνται εκείνοι, οι οποίοι ξεκινούν από το κύριο οδικό και διασχίζουν αρκετά κτίσματα στην έκτασή τους. Βοηθητικούς δρόμους θεωρούμε εκείνους, που είναι παράδρομοι των δευτερευόντων και είναι ιδιωτικοί για τους κατοίκους που τους χρησιμοποιούν. Η πλειονότητα των βοηθητικών δρόμων αποτελούνται από ένα μονοπάτι, που βρίσκει μια μόνο κατοικία στο τέλος του.
Όσον αφορά τις υλικότητες των δρόμων, ο κύριος βασικός άξονας είναι άσφαλτος ενώ η πλειονότητα των δρόμων είναι πλακόστρωτοι. Κυριαρχεί, επίσης και το τσιμέντο και χαλίκι, ενώ στους δρόμους στην πάνω πλευρά του χωριού είναι χωμάτινοι, καθώς δεν έχουν κατασκευαστεί ακόμη και είναι αρκετά δύσβατη. Τσιμέντο παρατηρούμε κυρίως, στα τμήματα του χωριού, όπου οι κλίσεις είναι αρκετά μεγάλες και ήταν ο μόνος τρόπος να γίνεται ασφαλώς η μετάβαση σε αυτές τις περιοχές. Η πλακόστρωση στους δρόμους ποικίλει, καθώς έγιναν σε διάφορες φάσεις εξέλιξης της Καρύταινας και είναι κι αυτός ένας τρόπος να κατανοήσουμε την ανάπτυξη του χωριού μέσα στο χρόνο.