Χρήσεις γης
Επακόλουθα μετά τη διάνοιξη του επαρχιακού αυτοκινητόδρομου στο ανατολικό μέρος του οικισμού, αποτελεί η σχεδόν ολοκληρωτική συγκέντρωση των δημοσίων λειτουργιών στο όριο αυτού.
Πιο συγκεκριμένα το 9,9% και 2,8%, του συνολικού αριθμού των κτιρίων, αφορούν λειτουργίες εμπορίου και εστίασης αντίστοιχα βρίσκονται πάνω στον δρόμο. Εν συνεχεία διαπιστώνεται ότι στο εσωτερικό του οικισμού συναντώνται πλειάδα κατοικιών όπως επίσης χώροι οι οποίοι έχουν κυρίως ιδιωτικές χρήσεις, όπως αποθήκες και γκαράζ, και συγκεντρώνουν το 50,7% και 18,3% αντίστοιχα.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι πλήθος κτιρίων είναι κλειστά ή εγκαταλελειμμένα. Πρόκειται για το 15,5% των κτιρίων τα οποία δεν έχουν κάποιου είδους χρήση.
Συγκεντρωτικά, διαπιστώνεται ότι πρόκειται για ένα κτιριακό ιστό με χαρακτήρα καθαρά οικιστικό με εξαιρετικά λίγες συγκεντρωμένες δημόσιες λειτουργίες.
Υλικά κάλυψης κτιρίων-δρόμων
Παρατηρείται ότι το συντριπτικό ποσοστό του 76,6% των κτισμάτων στον οικισμό , σύγχρονα και παραδοσιακά, έχουν σαν κάλυψη δώματα ενώ μόλις το 22,5% εχει στέγη. Αυτό αποτελεί χαρακτηριστικό της αρχιτεκτονικής, το οποίο είναι βαθία ριζομένο στην ιστορία της οικοδομικής όλης της περιοχής, πέραν δηλαδή των ορίων του συγκεκριμένου οικισμού.
Στον ίδιο χάρτη παρατηρείται ένα εξίσου σημαντικό στοιχείο. Πρόκειται για το υλικό κάλυψης των εσωτερικών δρόμων του οικισμου, το οποίο δεν είναι άλλο από χώμα.
Όροφοι κτισμάτων
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι τόσο τα παραδοσικά όσο και τα σύγχρονα κτίρια είναι κατά την πλειονότητά τους ισόγεια, ενώ ελάχιστος είναι ο αριθμός των κτισμάτων που έχουν όροφο. Πέραν του ενός επιπλέον ορόφου, δεν υπάρχει κάποιο ψηλότερο σε όροφο κτίριο.