Γενικά είναι σημαντικό να τονίσουμε ορισμένα σημεία:
- Την περιφερειακή κυρίως ανάπτυξη του ασφαλτοστρωμένου οδικού δικτύου (βλ. τμήματα επαρχιακής οδού «Αργαλαστή- Λαύκος- Πλατανιά» και επαρχιακής οδού «Μηλίνα- Προμύρι»), στοιχείο ίσως ενδεικτικό για την προσπάθεια διατήρησης της συνολικής ιστορικότητας του οικισμού.
- Την τοποθέτηση τσιμεντόστρωσης σε υποστηρικτικές κυκλοφοριακές ενώσεις του κεντρικού δρόμου με τον οικισμό.
- Την ύπαρξη λιθόστρωσης στην κύρια οδική αρτηρία που οδηγεί στο χωριό και την σταδιακή εξέλιξη της σε λίθινη πλακόστρωση στο εσωτερικό.
- Την αρκετά σποραδική εμφάνιση των χωματόδρομων και σύγχρονων τμημάτων λιθόστρωσης στο εσωτερικό του Προμυρίου.
Καταλαβαίνει κανείς, επομένως, ότι η κατασκευαστική διαμόρφωση του οδικού δικτύου αναπτύχθηκε με βάση κάποιες επιρροές και προϋποθέσεις, όπως π.χ. η διατήρηση της ιστορικότητας, οι επιταγές της πρακτικής αναγκαιότητας, οι δυνατότητες των τοπικών παραδοσιακών υλικών και τεχνικών αλλά και τα όρια, ίσως, της τοπικής οικονομίας. Όλα τα παραπάνω του προσέδωσαν, επομένως, τη σημερινή μορφή του.